tisdag 2 augusti 2011

Student!

     I dag var jag till skolan och blev formellt inskriven på utbildningen jag ska gå och så fick jag mitt studentkort!


    Inte nog med det så fick jag träffa klassen! Det fanns ingen tid till att lära känna varandra eller ens ge en kort presentation av sig själv, sådant får vänta tills skolan verkligen börjar, men man fick i alla fall se alla de människor man ska spendera minst ett år med.

     Det visade sig att de flesta gått på den förberedande teaterutbildningen, så många av dem kände redan varandra, men vi var några ufon som var helt okända för varandra och för skolan.

     Yay! Nu kan jag äntligen dra nytta av all studentrabatt som finns där ute och bara väntar på mig! Inte minst den feta rabatten jag kommer få på danslektioner på Dancebase!

     Nu ska jag gå till Costa och skriva lite. Min far trodde ett tag att Costa var en person, och för alla er andra förvirrade stackare som tror likadant kan jag bara säga: nej, Costa är ett café.

1 kommentar:

  1. Coolt! Har inte riktigt fattat att du ska gå teaterskola där! Spännande! Och förresten så är du ju lite extra bra eftersom du kom in utan att ha gått den där förberedande utbildningen ;)

    SvaraRadera