fredag 19 augusti 2011

I'm back!

     Okej! Efter en vecka i Sverige är jag tillbaka i Edinburgh! Jag är sjuk och döv på ena örat, men när jag kom hem fixade John den perfekta middagen för en sjukling som mig, nämligen: kycklingsoppa, grovt bröd och citron- och ingefärste. Det fick saker och ting att känns lite lättare.

     Jag känner mig otroligt peppad att köra igång med allt igen. Danslektioner, skolan, inträdesprov, nya pjäser, jobba på dialekter, sjunga, fortsätta skriva...ALLT! När jag kom hem väntade David Harrower's Blackbird på mig och den skall läsas så fort jag får tid i morgon.

     I morgon ska jag även köpa dansskor och senare på kvällen se Stuart i The House of Yes.



     Sommaren kunde inte ha avslutats på ett bättre vis än nere i Malmö hos Malin (minus att jag blev sjuk och halvt döv), men det är skönt att vara tillbaka.

3 kommentarer:

  1. Stella, om du kommer ner till Malmö något igen får du gärna göra av dig :)
    0738276926 KRAM /Amanda

    SvaraRadera
  2. Vi ses snart igen. Det kommer bli både LEGENDARY och EPIC!

    SvaraRadera
  3. I only got the House of Yes thingy there... and maybe something about Dance Classes?

    SvaraRadera