onsdag 5 oktober 2011

Full rulle

     De följande dagarna kommer jag ägna mig åt följande:
     Plugga, plugga och plugga.

     Det är full rulle på PASS. Så fort vi lämnat in första uppsatsen fick vi i uppgift att skriva en ny, vi har ett prov på måndag som handlar om rösten, jag ska planera och leda en röstuppvärmning, jag ska ha föreläsning om teatergruppen Magentic North, jag ska göra en grundlig bakgrundsforskning om min karaktär jag ska använda i en scen nästa vecka och jag fick dessutom ett mail från Guildhall School of Music and Drama där det stod att jag har audition alldeles för snart och för det måste jag ha bestämt tre monologer, en sång och tagit reda på information om skolan.

     En sak i taget. Försöker lugna ner mig genom att lägga upp en lugnande bild.



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar