lördag 10 december 2011

stress

personal statement. application forms. ucas. cucas. auditions. recalls. london. 9 hour bus journeys. laramie project. deadlines. accents. references. monologues. christmas shopping. gym. learning lines. flight tickets. westboro baptist church madness. singing. learning outcome 1.


jag går under av stress!!!


future plans. dreams. hopes. ambitions. disappointments. achievements. longings. fear.


allt i ett enda stort kaos. Ingen ordning och reda. Bara huller om buller i alla vrår i skallen.

4 kommentarer:

  1. Oj! Låter som du har ett händelserikt liv i alla fall... Jag vill talas vid snart! Saknar dig! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag vill också talas vid snart! Var för längesedan nu! Efter nästa vecka bör saker lugna ner sig. Kram!

    SvaraRadera
  3. We wish you the best of luck in your acting career! If you are ever in the Seattle area, give us a visit!

    SvaraRadera
  4. Tjenare du! Hade tänkt höra om du har en mailadress att tillgå? Det är nämligen så att jag avregistrerat mig från Facebook, och sparat somligas (din bland annat) mailadresser på min laptop. Tror du inte att den gick sönder några dagar senare (ett omen om att gå med i den där kulten igen, kanske?)? :D

    I vilket fall så hade jag behövt komma i kontakt med dig snarast. Jag är nämligen på väg över till det magnifika Storbritannien inom kort (London för att vara mer specifik) och hade tänkt höra om du eventuellt kände någon som hade en soffa att låna ut mellan den 13:e och den 16:e April?

    Maila mig gärna: fredriclagerblad@hotmail.com

    Hur gick det med RSC?

    MVH
    Fredric Lagerblad

    SvaraRadera